Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now


Correction to Emmis/SBS Story

Correction to Emmis/SBS Story

An item on RW Online last week about Emmis Communications and Spanish Broadcasting System contained a typo; one subsequent reference to SBS was changed to SBE.
The correct sentence reads, “The dispute began in June when SBS changed the KXOL(FM) format while leasing antenna space on the Emmis tower.”